Despre noi
Într-o lume a vitezei, a rutinei și a task-urilor care parcă nu mai încetează să apară, noi, echipa Davalin Events, suntem aici să îți aducem aminte de valoarea zâmbetului, a râsului, a păcii sufletești și a conectării cu cei dragi.
Avem cea mai frumoasă misiune, și anume să îți aducem ție și invitaților tăi zâmbetul pe buze!
Cum facem asta?
Atât de simplu! Asigurăm mediul ideal și propice pentru socializare. Jocurile noastre îi aduc la un loc pe cei mici, pe cei tineri și pe cei a căror viață a trecut prin “zeci de primaveri”.
De ce sa colaborezi cu noi?
1. Experiența
Pentru că știm că nu dorești încă un motiv de îngrijorare în plus, suntem aici să îți spunem că ai nimerit în locul cel mai potrivit!
Pentru ca tu să nu ai nici o emoție negativă, vrem să îți spunem că, doar în anul 2021 am fost prezenți la zeci de evenimente, toate finalizându-se cu feedback-uri excelente atât din partea mirilor cât și a invitaților!
2. Flexibilitate
Dacă evenimentul tău este unul mai restrâns, de genul: zi de naștere, bridal shower, private party sau team building, ești în locul potrivit! Te poți bucura de serviciile noastre într-un mod extrem de simplu. Ne dai un mesaj cu tipul de eveniment și numărul de persoane care vor participa, iar noi îți vom trimite instant o ofertă de preț personalizată!
Chiar dacă suntem din orașul Oradea, ne adresăm întregii țări! Oferim spre închiriere jocurile și obiectele de decor în toată România, singura condiție este ca transportul să fie asigurat de către client tur-retur.
3. Diversitate
Dispunem de un număr de peste 20 de jocuri handmade, în diferite culori, toate fiind realizate cu mult drag pentru voi!
Pe lângă portofoliul bogat de jocuri, ne dăm silința să rezolvăm și celelalte nevoi esențiale ale oricărui eveniment, cum ar fi: arcade pentru photo corner, donuts bar, panouri de întămpinare a invitaților care pot fi personalizate.
4. Consultanță
Suntem aici să te ajutăm să iei cele mai bune decizii, începând de la tipurile de jocuri care sunt potrivite pentru evenimentul tău, în funcție de numarul de invitați și locație, la modelul de arcadă care ar fi potrivit temei evenimentului vostru.
Deoarece întelegem care sunt beneficiile atunci când lucrezi cu profesionișiti, avem o listă de colaboratori pe partea de: foto, video, wedding planner și event designer pe care îi recomandăm cu încredere.
1. Experiența
Pentru că știm că nu dorești încă un motiv de îngrijorare în plus, suntem aici să îți spunem că ai nimerit în locul cel mai potrivit!
Pentru ca tu să nu ai nici o emoție negativă, vrem să îți spunem că, doar în anul 2021 am fost prezenți la zeci de evenimente, toate finalizându-se cu feedback-uri excelente atât din partea mirilor cât și a invitaților!
2. Flexibilitate
Dacă evenimentul tău este unul mai restrâns, de genul: zi de naștere, bridal shower, private party sau team building, ești în locul potrivit! Te poți bucura de serviciile noastre într-un mod extrem de simplu. Ne dai un mesaj cu tipul de eveniment și numărul de persoane care vor participa, iar noi îți vom trimite instant o ofertă de preț personalizată!
Chiar dacă suntem din orașul Oradea, ne adresăm întregii țări! Oferim spre închiriere jocurile și obiectele de decor în toată România, singura condiție este ca transportul să fie asigurat de către client tur-retur.
3. Diversitate
Dispunem de un număr de peste 20 de jocuri handmade, în diferite culori, toate fiind realizate cu mult drag pentru voi!
Pe lângă portofoliul bogat de jocuri, ne dăm silința să rezolvăm și celelalte nevoi esențiale ale oricărui eveniment, cum ar fi: arcade pentru photo corner, donuts bar, panouri de întămpinare a invitaților care pot fi personalizate.
4. Consultanță
Suntem aici să te ajutăm să iei cele mai bune decizii, începând de la tipurile de jocuri care sunt potrivite pentru evenimentul tău, în funcție de numarul de invitați și locație, la modelul de arcadă care ar fi potrivit temei evenimentului vostru.
Deoarece întelegem care sunt beneficiile atunci când lucrezi cu profesionișiti, avem o listă de colaboratori pe partea de: foto, video, wedding planner și event designer pe care îi recomandăm cu încredere.